2009. augusztus 11., kedd

Csángó Fesztivál

Életem első nagyobb kézműves vásárán vettem részt mint árus. Mondanom sem kell, hogy hihetetlen embertömeg, kézművesek, árusok sokasága, szebbnél-szebb portékák látványa fogadta a látogatókat. Standommal az iciny-piciny halacskák közé tartoztam.

Sajnos körülnézni csak felületesen tudtam, s fotókat sem volt alkalmam készíteni kedvcsinálónak, de aki a szép, kézműves termékeket, folklór zenét, műsorokat szereti, az jövő nyáron feltétlenül látogasson el Jászberénybe!

Íme a standom - egyelőre kölcsön-műanyag asztallal üzemeltem, azonban folyamatosan fejlődök! :))


Találkoztam Kricsár Ancsával, akivel kölcsönösen egymás ékszereiről ismertük fel egymást :) Jó volt vele beszélgetni, tapasztalatokat cserélni, megcsodálni a rézdrótból készített ékszereit.
Kinéztem nála egy kedves darabot, és megkaptam ajándékba! Azóta is viselem, az egyik arany gyűrűm helyét foglalta el :))



Sok pozitív visszajelzést kaptam a nézelődőktől, vásárlóktól. A legcsodálatosabb a gyerekek őszinte érdeklődése, rácsodálkozása volt, amikor tágra nyílt szemmel és szájjal bámulták a színes karkötőket. Ma bele is kezdtem a hiánypótló gyerkőc kollekcióm első darabjaiba.
És még egy: a vásár 3 napja tűnt a nyár legmegterhelőbb időszakának, iszonyú fárasztó, de már várom és keresem a következő lehetőséget! ;)

2 megjegyzés:

Kricsár Annamária írta...

De jó, hogy már neked is van blogod! Gyorsan fel is iratkoztam olvasónak:) És nagyon köszi, hogy megemlítettél. Remélem, még sokszor találkozunk személyesen is. Szeptemberben jössz Jászberénybe a vásárra? Nem tudod, kinél lehet jelentkezni?

Unknown írta...

Gratulálok mindenhez!
Nagyon szívesen árulnék egyszer melletted, talán még összehozható.
Üdv! Seró