2010. február 22., hétfő

Egy díjacska

Erre a díjra Mismouth talált méltónak :) Köszönöm szépen!! :))

A játékot Nóri indította el. Jópofa játékot eszelt ki: arra kíváncsi, hogy kreatívkodásunkkal megszínesített szürke hétköznapjaink vajon milyenek? Mivel foglalkozunk? Mi a (leendő) hivatásunk? Erről kell írni egy kis beszámolót, készíteni valami kis apróságot, ami a szakmádba (leendő szakmádba vág), majd továbbadni a díjat.

A "szürke" hétköznapjaim egy speciális általános iskolában telnek, ahol gyógypedagógusként dolgozom. Értelmi sérült gyerekeket tanítok. Ezt úgy képzeljétek el, mint akármelyik ált. iskola, de az osztálylétszámunk 11 fő, és a tananyagban, az alkalmazott módszerekben van jelentős eltérés. Az egyik 8.-nak vagyok az osztályfőnöke, és én tanítom nekik a magyar nyelvet, magyar irodalmat, matekot, törit, földrajzot, hon- és népismeretet, valamint fejlesztő óráink vannak együtt. Kreativitást, sokoldalúságot, rengeteg türelmet, improvizatív képességeket kívánó feladat, de sok örömet is nyújt! :)

Az apróság készítése pillanatnyilag okoz egy kis fejtörést...sok eszközt készítek a munkám hatékonyabbá tételéhez, de csomózással még nem próbáltam pl. táblai szemléltetőeszközt készíteni :))
Szóval ezen még gondolkozok egy kicsit.
Tavaly végzős tizedikeseket tanítottam, és az osztályból 2-3 gyerkőc el tudta sajátítani az alapcsomót. Ez nem kis dolog!!!

Tovább szeretném adni a díjat Kataanya részére :) Kíváncsi vagyok Rád, kedves szintén csomózgató blogger ;)

1 megjegyzés:

kataanya írta...

Köszönöm a díjat! Nagyon megtisztelő!